Apvienība LSDSP/KDS/GKL iestājas par tehniskās apskates tirgus liberalizāciju

tehniskas-apskates-nakts-riga-csdd-47843951.jpg

Apvienība LSDSP/KDS/GKL iestājas par tehniskās apskates tirgus liberalizāciju, kā arī par transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa (ceļa nodokļa) iekasēšanas kārtības izmaiņām, iekļaujot to degvielas cenā. 
CSDD monopols tehniskās apskates veikšanā un apskates cena, par ko šodien visi karsti diskutē, ir tikai aisberga redzamā daļa. 
Tehniskās apskates biežums jaunajām mašīnām ir noteikts ar mērķi uzturēt CSDD un tās līguma organizācijas. Ja jaunai mašīnai ir garantija 5-7 gadi un tā regulāri iziet apkopi pie konkrētā dīlera, tad papildus vēl iet tehnisko apskati ir lieki.

Taču būtiskākais jautājums ir Satiksmes ministrijas pretestība ceļa nodokli iekļaut degvielas cenā, kā tas šobrīd ir Lietuvā un daudzās citās ES valstīs. Mēs uzturam dārgu, neefektīvu un negodīgu ceļa nodokļa iekasēšanas sistēmu, lai attaisnotu CSDD nepieciešamību. 
Iekļaujam nodokli degvielas cenā un mums atkritīs nepieciešamība ierobežot Latvijas pilsoņus braukt ar Lietuvā reģistrētām mašīnām, diferencēt ceļa nodokli pēc motora tilpuma, ākstīties ar speciālo regulējumu retro automobīļiem, mocīt motociklistus ar sezonas atļaujām un nodarboties ar citiem murgiem. Katrs samaksās ceļa nodokli proporcionāli izlietotajai degvielai gada laikā un beigsim uzturēt milzīgu birokrātu armiju.

Andrejs Požarnovs


Video


Galerijas

APVIENĪBA SKG

Par sociāli atbildīgu, kristīgās vērtības balstītu un godīgu Latvijas valsts pārvaldi!

Dibināšanas preses konference

Sazinies ar mums

Ja vēlies mums ko pavēstīt, lūdzu, aizpildi kontaktformu!

Populārākās ziņas

© 2018 Apvienība SKG. Visas tiesības paturētas.

Ja vēlies mums ko pavēstīt, lūdzu aizpildi šo formu!